Interesuje mnie ten temat, ponieważ najczęściej leczę się lekami homeopatycznymi z pozytywnym rezultatem,

jednak zastanawia mnie czy te leki także mogą mieć skutki uboczne lub może wystąpić nadmierna dawka? Zawsze myślałam, że w homeopatii leki działają tylko na tyle na ile jest to potrzebne i organizm człowieka sam sobie “dawkuje” lek, a resztę wydala… Przejrzałam kilkanascie forów zagranicznych i polskich i spotkałam sie z całkiem różnymi opiniami. Niektórzy lekarze mówią, że to jest ekstremalnie wazne, żeby dobrac dokłądnie lek i dawkować w odpowiedniej dawce, bo można sobie zaszkodzić (!)
Inni twierdzą, że leki homeopatyczne nie mają skutków ubocznych i nie można ich przedawkować. A kiedy pomyślę o lekach z mieszanym składem, to już w ogóle nie wiem co mam o tym sądzić. Proszę o szczerą i uczciwą odpowiedź, nawet jeśli nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Taka sprzeczność wśród samych lekarzy homeopatów mnie szczerze mówiąc rozczarowała.

Witaj, dokaładnie: jest to ekstremalne ważne dobrać lek a nie “próbować” go dobierać!!! Samemu nie jesteś w stanie dobrać sobie lek, nie masz dystansu do siebie samej, swoich poglądów, odczuć, które nie są ci po części świadome, z tego względu jest ważne udać się do homeopaty (CAVE! homeoapta nie jest zaraz homeopatą, jak takiego rozpoznać możesz poczytać na mojej stronie)

Leki homeopatyzcne mają działanie! To działanie możesz intepretować jako uzdrowienie, lub jako działanie uboczne! N.p.: ktoś ma problem ze skórą, odrzyma lek homeopatyczny (pojedyniczy) i 2 tygodnie ma spuchnięte kolano, nie może sprawnie chodzić. Każdy nie homeopata intepretuje to jako “chorobę nową”, “działanie uboczne” lub tym podobne, homeopata wie że jest to REAKCJA na lek którą trzeba przetrwać (jeżeli jest to objaw który pacjentowi jest znany), jak zaniknie, zaniknie też problem z którym pacjent udał się do homeoapty (w tym wypadku skórne problemy). To bardzo w skrócie i ogólnikowo wytłumaczone).

Ta dziedzina jest bardzo skomplikowana i trzeba na wiele rzeczy zwracać uwagę nie często też uspokajać pacjenta aby zaraz nie leciał znowy z każdym kaszlem, biegunką, bólem (=reakcją na lek) do lekarzy, ponieważ w trakcie terapi homeopatią klasyzcną są reakcje które nie jeden nazywa “działania uboczne” lub wcale ich nie kojaży jako działanie spowodowane lekiem homeoaptycznym nawet i z tego względu ponieważ takie działanie może nastąpić po kilku tygodniach gdy został lek podany.

Jest błędnie myśleć że homeopatia nie ma działania które są “niewygodne”!!

O lekach mieszanych nie wypowiadam się już dosyć na ten temat pisałem: jest to marketing, firm farmecełtycznych, które chcę i też homeopatycznymi lekami zarabiać (na koszt pacjentów), z homeoaptią nie ma to nic wspólnego.

Kategorie: Zapytaj homeopatę

error: Content is protected !!